Wyższa Szkoła Ekonomii, Prawa i Nauk Medycznych im. prof. Edwarda Lipińskiego
ul. Jagiellońska 109 A, 25-734 Kielce
email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
NIP 959-11-75-195 REGON 290859878
Rekrutacja i informacja
Rekrutacja/Informacje: 41 345 13 13; 41 345 52 56; 41 366 93 93
m.me/wseipkielce
Informacja: 41 345 13 13; 41 366 93 90
Informacja dla studentów: 41 345 13 13; 41 366 93 93
For English-speaking:
Mr. Przemysław Szczepańczyk
+48 41 366 93 62
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wsparcie do spraw E – learningu
Pomoc przy problemach związanych z kontem, kursami, platformami do nauczania zdalnego i innych problemach technicznych.
Poniedziałek – Czwartek 8.00 – 16.00
Piątek 8.00 – 18.00
Tel.: +48698512745
Tel.: +48698512878
E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Godziny przyjmowania
Rekrutacja | Dziekanat | Biblioteka | Kasa/Kwestura |
Poniedziałek - 8.00 - 16.00 |
Poniedziałek - nieczynne |
Poniedziałek - nieczynne |
Poniedziałek - nieczynne |
Wtorek - 8.00 - 16.00 |
Wtorek - 13.00 - 16.00 |
Wtorek - 12.00 - 15.00 |
Wtorek - 13.00 - 15.30 |
Środa - 8.00 - 16.00 |
Środa - 13.00 - 16.00 |
Środa - 12.00 - 15.00 |
Środa - 13.00 - 15.30 |
Czwartek - 8.00 - 16.00 |
Czwartek - 11.00 - 16.00 |
Czwartek - 12.00 - 15.00 |
Czwartek - 13.00 - 15.30 |
Piątek - 8.00 - 16.00 |
Piątek - 13.00 - 16.00 |
Piątek - 12.00 - 16.00 |
Piątek - 13.00 - 15.30 |
Sobota - 8.00 - 16.00 |
Sobota - 9.00 - 16.00 |
Sobota - 9.00 - 16.00 |
Sobota - 9.00 - 15.30 |
Niedziela - nieczynne |
Niedziela - nieczynne |
Niedziela - nieczynne |
Niedziela - nieczynne |
Szczegółowy wykaz telefonów
Dział |
Nr telefonu |
Rektorat: | |
mgr Luiza Wójcik Kierownik ds. organizacyjnych Kierownik biura MCSM |
IX piętro 41 366 93 30 fax 41 3457888 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Władze Wydziałów: | |
dr n. med. Maciej Juszczyk |
I piętro pok. 129A 41 366 93 64 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
dr Wiktor Krasa Dziekan Wydziału Ekonomii i Zarządzania |
I piętro pok. 109 41 366 93 63 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
![]() dr Łukasz Baratyński |
I piętro pok. 126 41 366 93 69 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
dr Waldemar Cisowski Dziekan Wydziału Prawa i Bezpieczeństwa |
I piętro pok. 126A 41 366 93 38 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
dr Dariusz Palacz Dyrektor ACKU (Studia Podyplomowe) |
I piętro pok. 126A 41 335 97 18 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Pracownicy biurowi: |
|
mgr Włodzimierz Chłopek Dyrektor ds. Pracowniczych |
I piętro pok. 106 41 366 93 73 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
mgr Przemysław Szczepańczyk Akademickie Centrum Studiów Europejskich |
I piętro pok. 105 +48 41 366 93 62 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Dział Promocji i Rekrutacji: | |
mgr Tomasz Górski Kierownik Działu Promocji i Rekrutacji |
Parter pok. 020B 41 366 93 75 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
mgr Kamil Rębosz Zastępca Kierownika Działu Promocji i Rekrutacji Pełnomocnik Rektora ds. Studenckich Inspektor ds. BHP |
Parter pok. 020B 41 335 97 28 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Dział Administracji: | |
Grażyna Gębura Kierownik Administracji |
VI piętro pok. 622 41 366 93 80 |
mgr Zbigniew Arabasz Kierownik administracyjno-techniczny Zarządca Nieruchomości |
I piętro pok. 104 41 366 93 54 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Portiernia |
Parter 41 366 93 83 |
Dziekanat : | |
mgr Anna Pawlak Kierownik Dziekanatu
|
Parter pok. 028P 41 366 93 20 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
mgr Ewelina Górska - Krzysiek Zastępca Kierownika Dziekanatu
|
Parter pok. 028P 41 366 93 27 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
mgr Katarzyna Hajduk Starszy Specjalista w Dziekanacie
|
Parter pok. 028P 41 366 93 23 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
lic. Natalia Pabiś Młodszy Specjalista w Dziekanacie
|
Parter pok. 028P 41 366 93 21 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
mgr Michał Płonka Legitymacje Studenckie |
Parter pok. 028P 41 366 93 76 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Ewa Więcek Referent w Dziekanacie |
Parter pok. 028P Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Kwestura/Kasa: | |
mgr Joanna Kowalska Młodsza Księgowa WSEPiNM |
I piętro pok. 120 41 366 93 34 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
mgr Katarzyna Woźniakiewicz Młodszy Referent WSEPiNM |
I piętro pok. 120 41 366 93 41 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Dział Nauczania: | |
mgr Anna Wasek Kierownik Działu Nauczania |
I piętro pok. 120A 41 366 93 51 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
mgr Agnieszka Bedla Zastępca Kierownika Działu Nauczania |
I piętro pok. 120A 41 366 93 51 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
mgr Monika Anyż Specjalista w Dziale Nauczania |
I piętro pok. 120A 41 366 93 52 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
mgr Paulina Stępień Referent w Dziale Nauczania |
I piętro pok. 120A 41 366 93 51 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Recepcja/Informacja: | |
mgr Joanna Litwin Specjalista WSEPiNM |
Parter / IX piętro 41 366 93 90 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Biblioteka: | |
mgr Aneta Wrońska Kierownik Biblioteki |
Piętro -1 budynki Aulowe 41 366 93 95 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Dział informatyczny: | |
mgr Marcin Misiak Kierownik Działu Informatycznego Administrator platformy e-learningowej |
I piętro pok. 111 41 366 93 55 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
|
mgr Adam Pawlikiewicz Administrator Sieci Komputerowych |
I piętro pok. 111 41 366 93 39 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. |
Wpłaty czesnego należy kierować na konto Wyższej Szkoły Ekonomii, Prawa i Nauk Medycznych im. prof. Edwarda Lipińskiego w Santander
10 1910 1019 2000 0075 3121 0001 lub konta indywidualne powiązane z numerem albumu (informacja do pobrania w Kwesturze).
Loga Uczelni do pobrania:
Logo WSEiP (ważne do 18.07.2013) jpg | cdr |pdf
Logo WSEPiNM (ważne od 18.07.2013) jpg | pdf | cdr
Logo WSEPiNM (ważne od 01.10.2018) jpg | pdf
Logo WSEPiNM (logo na dwudziestolecie Uczelni) jpg | pdf
Logo WSEPiNM (logo na dwudziestopięciolecie Uczelni) png
Logo Monoprofilowe Centrum Symulacji Medycznej WSEPiNM do pobrania:
Jak do nas trafić - google maps
Pokaż Moja zapisane miejsca na większej mapie